Počet položek: 0 ks
Celková cena: 0 Kč

Po objednání

Objednané zboží z jedné objednávky je vždy expedováno najednou, tzn. pro všechno zboží z jedné objednávky platí vždy ta nejzazší expediční doba. Chcete-li některé zboží s dřívější expediční dobou obdržet rychleji, je třeba ho objednat samostatně, případně nás telefonicky či e-mailem informovat. Dojde-li k prodloužení expediční doby některého objednaného zboží nad uvedenou dobu v objednávce, bude podle možností zboží doručeno zvlášť, samozřejmě na naše náklady.

Pokud máte dojem, že jste již měli zboží obdržet a nestalo tak, pak nás prosím kontaktujte a my vás budeme neprodleně informovat o stavu vaší objednávky.

Další informace:

  • Doklad o koupi a záruční list posíláme vždy uvnitř zásilky či zvenku na zásilce spolu se zbožím.
  • Doplňky, skladová topidla a drobné předměty jsou obvykle expedovány do 1-2 pracovních dnů.
  • Zboží doručíme na adresu uvedenou pomocí telefonické objednávky či zadanou elektronicky. Kurýr vás požádá při předání zboží o vaše jméno a váš podpis v místě doručovací adresy.
  • Zásilky mohou být doručeny kdykoliv v průběhu běžného pracovního dne, pokud nebyla vyžádána zvláštní doba dodání. Pamatujte, že v případě vašeho požadavku specifické doby dodání jsou účtovány zvláštní příplatky za tyto služby, stejně jako například služba „sobotní doručení“. Tyto služby je nutné objednat předem, např. do poznámky při zadávání objednávky.
  • Pohyb zásilky, či kontakt na řidiče rozvážejícího zásilku, můžete v případě doručování DPD sledovat ZDE, v případě doručování Toptrans pak ZDE. Číslo zásilky či přepravního listu obdržíte e-mailem v den expedice zásilky ve večerních hodinách.
  • V případě pochybnosti o stavu zásilky (např. poškozený obal), můžete uvést výhrady do přepravního listu, či odmítnout převzít zásilku, a neprodleně nás  v den převzetí uvědomit. Na pozdější reklamaci služeb přepravce není možné brát zřetel.